شرکت نور افرا انرژی
شماره ایتا: 09163361192 -شماره موبایل 09166985821 - شماره دفتر 06135538778

پکیج میله ارت استیل

  میله ارت استنلس استیل (stainless steel earthing Electrod) 

یکی از بادوام ترین میله های ارت در بازار ، میله ارت استنلس استیل می باشد این میله به جهت مقاومت بالا در برابر خوردگی استفاده از آن در حال رواج می باشد این میله مقداری  از میله ارت کاپرباند گرانتر است ولی به جهت استحکام ، بسیار بالاتر می باشد .

روش ساخت میله ارت استنلس استیل 

روش ساخت این میله ارت بدین شکل است که میله های استیل 304 یا 316 را برش داده و نوک تیز و رزه دار می نمایند و به عنوان میله ارت راهی بازار می باشد .

پکیج میله ارت استیل 

همانطور که مستحضر هستید ارتینگ مطمعن و بادوام ، حفاظت افراد و تجهیزات را تضمین می کند و هر گونه هزینه در این مورد مهم ، با ارزش و حیاتی می باشد .

پکیج ارتینگ میله استیل شامل : میله 16mm استیل 304 نگیر ، مفتول با قطر 5mm  استیل 304 نگیر با طول مناسب (مناسب با تقاضا ) ، جعبه تقسیم 15*15 روکار آلومینیوم و کنکتور مسی 16mm .

مفتول توسط جوش استیل آرگون به سر میله ، جوش کاری شده است و در هنگام کوبیدن به طرفی کنار زده می شود و پس از دفن کامل از سطح بالای زیر موزاییک یا کاشی به کنار دیوار هدایت شده و به درون جعبه تقسیم وارد می گردد اتصال بین مفتول و میله به حهت استیل بودن دوامی معادل خود میله دارد و هیچ مشکلی نخواهد داشت .

در منطقه خوزستان به جهت جلگه ای بودن و مقاومت ارت پایین ، دوام میله ارت از مقدار مقاومت میله ارت با اهمیت تر است (به دلیل مقاومت ارت خوب میله استیل )لذا استفاده کننده از این پکیج به راحتی می تواند تا 30 سال از ارتینگ خود اطمینان داشته باشد .هزینه ی این میله ات در مقابله با میله ارت کاپرشیلد (روکش مسی ) که عمری خیلی کم دارد ، بسیار بسیار به صرفه می باشد و استفاده از ان بسیار منطقی و با اطمینان می باشد .

 

 

 

1مجموع 1 محصول
پکیج میله ارت استیل

پکیج میله ارت استیل

شامل : میله ارت استیل ،مفتول جوش کاری شده ،جعبه ارتینگ ، کنکتور (اتصال دهنده ) قیمت کل پکیج : 1,500,000 تومان
1مجموع 1 محصول
ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :